S2D - Стъпка към Вашата мечта!

9.06.2011 г.

Аз и Вижън


         МОЯТА ИСТОРИЯ ПО ЗДРАВЕТО МИ С  компания ВИЖЪН


Приятели, днес искам да споделя с Вас, моята кратка история по здравето ми с Вижън.



Аз съм с дископатия от 20 годишна и пареза на десният крак.
Болно гърло и гнойни сливици, които  не ми даваха мира.Бързо се разболявах и трудно ми минаваше. Дископатията ми създаваше такива проблеми, че който  с каквото не ми е казвал, с такова не съм мазала и не съм пиела.От лекарствата ми се разруши стомаха.
От 3 г ползвам продуктите на Вижън и се чуствам страхотно.
-         нямам кризи и болките в гърба и кръста ги няма.
-         Не ме боли гърлото и сливиците.Мога да пия любимата ми бира.
-         Не се разболявам и не се притеснявам от настинка и грип.
При нужда, пия усилена доза от продуктите и толкова.
Научих и съпругът  идецата ми да ползват продуктите.
Ползваме козметиката, носим гривните.
Аз имам своите резултати и тези на семейството ми,за които мога да разказвам с часове.
Аз обичам тези продукти.
Аз съм влюбена в тях.
Компания Вижън ми даде здраве,възможност за допълнителни доходи,възможност да пътувам с колеги и съмишленици.
Нови запознанства и много приятели по цял свят, а това ме прави щастлива.
Аз съм щастлива, че не подминах  информацията за възможностите, а ги сграбчих и сега  се радвам на здраве, тонус, енергия и много приятели.
Аз съм щастлива с компания Вижън!

Благодаря Ви, че намерихте време, за да чуете моята кратка история на здравето ми с Вижън.

 С уважение и много обич:
Пепа Игнатова

Няма коментари:

Публикуване на коментар