S2D - Стъпка към Вашата мечта!

25.05.2011 г.

ИСТОРИЯ


Здравейте!
Аз съм Пепа Игнатова и днес искам да ви разкажа  моята  история.
Тя заема 2 мин,може да ви донесе полза, или просто да ви бъде интересна.
Пенсеонирах се на 57г.До тогава работех като ръководител в Енергетиката.Имах нужда от почивка и  като болшинството хора, чаках времето на пенсия, за да си почина и да имам време за себе си и семейството си.Слава Богу, това се случи.
Мина повече от година, за да разбера, че нещо с мен  не е наред.
Събуждах се уморена,болеше ме гърбът, кръста,главата.И това не беше един ден.Скоро си дадох сметка, че аз без да се усетя, бях започнала да спонсорирам с пенсията си аптеките.Аз бях започнала да посещавам близката аптека почти всеки ден, кога за мен, кога за съпруга ми, а понякога и по два пъти..Това не ми харесваше.Казвах си, че това не е нормално, не съм нито толкова стара, за да се чуствам така отпаднала, без тонус и енергия,без желание за каквото и да е. Давах си сметка, че трябва нещо да направя,че на моята възраст, ако не правя профилактика, нищо добро не ме чака.Това добре го знаех, но незнаех какво да направя.Влизах и излизах от аптеките и неможех да се ориентирам в това море от предлагане.Аз имах  своите изисквания.Това, което ще  ползвам, да е натурално.Но разнообразието в аптеката беше толкова голямо, а и струваха скъпо.

В този момент, при мен достигна информацията за натурални продукти,които действат на клетъчно ниво и дават трайни здравни резултати на целият организъм.Това ме впечатли и поисках да знам повече.Разбрах, че имат клинични изпитания, че са законни и имат най-високият стандарт на производство.Впечатлиха ме и резултатите на много хора, които ги бяха ползвали и аз реших да пробвам.
Каква беше моята  изненада, когато само след седмица, аз се чуствах по съвършенно различен начин.Събуждах се бодра, нищо не ме болеше ,имах енергия и тонус-искаше ми се да разкажа на целият свят, за това, с което се бях запознала.
Аз бях щастлива.А съм щастлива.Аз реших много здравни проблеми мои и на семейството ми, с ползването само на натурални продукти.Имам резултати, които ме радват и с удоволствие, бих  споделила с вас, в някоя от следващите ни срещи.
Благодаря ви за това, че намерихте време, да чуете моята история.
Напишете своите коментарий,независимо как сте приели това, за което ви разказах.
До скоро.

,,Здравето не е всичко, но всичко без здраве е нищо” – поговорка.

С уважение: Пепа Игнатова


Няма коментари:

Публикуване на коментар