S2D - Стъпка към Вашата мечта!

30.05.2011 г.

СТРЕС ! МОЯТА ПРОФИЛАКТИКА против стреса!

Днес ще споделя моята профилактика със стреса.
За мен е важна профилактиката и затова ежедневно  ходя на разходка  с моята красавица Франси  -  на кратко я наричаме и ,,куче":):) по 5 км дневно,минимум.Разходката е до подножието на Балкана. Правим  гимнастика  на фона на водопад,,Сучурум" и се връщаме.
Това е супер и е много важно, но не е достатъчно.Доказано е още през 19 век, че в организма на човек има недостиг на минерали и витамини.С годините, поради увеличение на стреса, лошата екология, не балансираното хранене, тази нужда се е увеличила много и затова говорят много болните хора.Много хора умират млади.Увеличават се аптеките, а хората не стават по-здрави.
Единственото, което можем да направим за да доставим на организма необходимото количество витамини, минерали и аминокиселини е с допълнителна добавка към храната.
Това правя и аз.Аз избрах 100% натурални добавки, които се усвояват 98% от организма и се чувствам отлично.От началото като всички мислех, че нямам нужда от такива добавки.Аз нямам сериозни проблеми,но когато получих препоръката на човек, който ги ползва  и изучава,аз реших да ги пробвам.Аз започнах да пия антистресовата серия на компания Вижън.И знаете ли каква беше реакцията още след първият прием.?Аз просто заспах.Отпуснах се и така ми се доспа, че не можех да си обесня състоянието ми.Това трая само около 30 мин.После ми стана  бодро и леко.Сънят ми беше спокоен и пълен.Събудих се отпочинала  и пълна с енергия.Аз бях друг човек.Консултацията ми с човека, който ми ги предложи показа, че това е реакция на организма, което показва,че аз съм имала нужда от този продукт.Макар, че не съм чувствала ,организма е имал нужда от подкрепа.По-късно, аз подробно разгледах продуктите от тази серия и бях впечатлена , затова с удоволствие, ще споделя и с вас.




Каква е препоръката на докторите и специалистите,ще го споделя  следващият път.

До скоро.

С уважение:
Пепа Игнатова


,,ЗДРАВЕТО НЕ Е ВСИЧКО, НО ВСИЧКО БЕЗ ЗДРАВЕ Е НИЩО"  - поговорка


Няма коментари:

Публикуване на коментар