S2D - Стъпка към Вашата мечта!

4.02.2016 г.

Аз имам 22 години опит като лекар. Преминах специално обучение в Медицинския център на Администрацията на Президента на Русия. Историята за идването ми в компания „VISION“ е:
Преди седем години работех като завеждащ поликлиника с колектив от 150 човека. Моето дете боледуваше от бронхиална астма и никакви видове лечение не даваха осезаеми резултати. Търсех изход за да помогна на детето си. Минахме през всички институти, професори в Москва, традиционни методи на лечение. Като лекар разбирах колко страшно е това, но като майка вярвах, че обезателно ще намеря нещо, и търсех. Когато преди седем години ми разказаха за натурални продукти, това много ме заинтересува. Започнах да пробвам да работя с тях и разбира се, започнах да ги давам на своето дете. От тези продукти аз видях много резултати в други хора. Но мен ме смущаваше едно резултати получаваха не всички хора, а само не голям процент. Когато през 1996 г. се появиха БАД “VISION“, аз бях просто шокирана, защото всички мои близки получиха добри резултати от тях. В края на първия месец от приема им, моето дете престана да получава пристъпи от бронхиална астма. И ето вече 6 години, то не е получило нито един пристъп от тази страшна болест. Получавайки положителни резултати аз разбрах, че нямам право да мълча за това. Тази продукция е необходимо да се дава на всички хора, които са се уморили да ходят по аптеките. И често, това са хора с хронични заболявания от които няма никаква перспектива за оздравяване. Тези заболявания водят към влошаване състоянието на организма. И когато болните ми се оплакваха, че им е все по-зле, аз като лекар говорех: Какво искате ? Хроничните болести не водят към подобрение, а към влошаване. “ Сега ми е страшно, че с това съм ги утешавала. А беше така, защото нямаше какво да им предложа. И до сега много лекари продължават така да утешават своите болни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар