S2D - Стъпка към Вашата мечта!

22.02.2015 г.


Скъпи Приятели, Днес искам да ви споделя отново моето задоволство, радост и удоволствие от факта,че отново успях да се кача на билото на Стара планина. За някой това може да е нещо обикновенно и не кой знае какво постижение, но за човек, който в един момент не е можел да ходи и да качва една стълба, това е постижение, което не е без значение. Да,аз бях в това състояние,когато дископатията, от която страдам от 20 годишна отново предизвика поредната ми криза и предизвика пареза на десния ми крак и си мислех, че това е безвъзвратно. Всички, които имат подобен проблем знаят какво следва - инжекции, силни обезболяващи, физиотерапии и кой каквото не ми е казал не съм пила и не съм се мазала в тъсене на лек. Но това не се получаваше. И понякога тези кризи продължаваха с година дълъг период, през което време постоянната болка ме измъчваше и не даваше покой. На кой е познато това? Но повече от 6 години, аз се чувствам по различен начин. Не един път аз споделям с вас тук, в моя блок за моите постижения в тази област. Днес, за пореден път доказах на себе си, че аз съм различен човек и че въпреки годините си, които вървят напред, аз ставам по-добре отколкото бях преди. Аз отново се изкачих на 1200 м. надморска височина по нелеката пътека( често и без пътека) от Карлово по посока хижа ,,Равнец", с млади хора, някой на възрастта на децата ми и аз не изоставах нито крачка от тях. Разбира се, нашата цел не беше самата хижа, а водопада, който се намира под ,,Бозаалан" и билото на Балкана. И така нагоре по самата река, която беше покрита със лед и образувала различни прекрасни форми, ние стигнахме до самото било, където се белееше върха, покрит със сняг.След малка почивка и снимки за спомен, обратно към Карлово. Днес отново съм готова за следващия преход.А това е удовлетворение и наслада от живота. Ако вие се интересувате как постигнах това, пишете. Ще ви разкажа. С Приятелски поздрав и най-добри чувства, Пепа Игнатова А последните снимки направих за вас от балкона на нашия дом, за да видите за какво говорих. Виждате ли белия връх, покрит със сняг? За това говорих до сега. А вие се насладете и на видеото, което направих специално за вас: https://www.youtube.com/watch?v=DJncY6e7NJk&feature=youtu.be

Няма коментари:

Публикуване на коментар