S2D - Стъпка към Вашата мечта!

13.01.2016 г.

Чудото BIO-IN, което променя вашето здраве на 90%!
Вие се интересувате от това, как да подобрите и съхраните своето здраве без лекарства и ви е интересно по какъв начин действа тази нова програма БиоИн. Самата аз ви споделих, че и на мен ми е много интересно, как програмата действа, и как тя ще се отрази на моето здраве, на моето самочувствие и настроение. Въобще, как тя ще промени състоянието на моя организъм и съм в очакване. Точно по тази причина, аз ви обещах да се наблюдавам, да записвам и да ви споделям стъпките и промяната, която настъпва в мен, преминавайки по отделните етапи на програмата. А те, както вече знаете са осем. Завърших втория етап от програмата, а това означава, че приех Синбиотици и Женско здраве - две пликчета сутрин и едно вечер. Малко пояснение:Синбиотик, както вече сме казвали е комбинация от прОбиотик и прЕбиотик, които действат синергично и по тази причина в програмата са показани като Синбиотик. Женско здраве е избора ми още при покупката на Биоин, където се избира по пол - за мъж или за жена. Разбира се, аз съм си избрала за жена.
Няма да скрия и това, че по време на тези 21 дни от програмата аз усетих всички мое предишни болежки и ги усетих така, както те бяха преди много години, защото 7 години използване на продуктите на Вижън, те бяха отстъпили място на здраве, без кризи и без болка.Да, истината е тази, че през тези 7 години нито веднъж не ме заболя глава, а преди това имах често и силно главоболие. Може би знаете, че главоболието е първият показател на това, че организма е зашлакован. Че в организма ни има отрови и токсини, които пречат на организма ни да си върши работата и да се самовъзстановява. Това много добре ни е известно на всички. Това само по себе си, води до различни други заболявания, които започват да се проявяват – едно по-рано, други по-късно, а трети още по-късно. Затова изчистването на организма на клетъчно ниво е толкова важно. То дава възможност организма да започне да се самовъзстановява и всички органи и системи да работят така, както трябва. Това, което трябва да знаем е, че изчистването на организма с продуктите на Vision става на клетъчно ниво и става на няколко етапа. Те изчистват и в дълбочина, което понякога води до дискомфорт. В какво се изразява този дискомфорт? Ами в обостряне на стари болежки или на места, където е щяло да се прояви някакъв проблем. Веднага искам да кажа, че да има дискомфорт, не е задължително, то е индивидуално и зависи от самия организъм, от здравословното състояние…Та, какво се получи при мен?
Сега, на 20-я ден от програмата имах главоболие, което се появяваше по няколко часа в рамките на 4 дни. И както се появяваше без причина така и отшумяваше. Това беше придружено и с промяна на кръвното ми налягане – в някой часове малко по-високо, в други по-ниско. Една нощ се събудих с остра, позната болка от моята дископатия, в гърба и кръста, но това беше само за минути ..и отшумя както се появи и съм заспала отново. Е този дискомфорт, аз усетих през тези 4 дни и всичко изчезна както се беше появило. Това е страшно, може би ще кажат някой от вас, така ли е? Не, няма нищо страшно и аз не съм се притеснила по никакъв начин. Аз съм добре запозната как действат натуралните продукти на Vision и затова приемах това като знак, че те разрешават сериозен проблем. Даже вътре в себе си ми беше приятна болката, защото си казвах, ето действа!!! Аз знам, че имам в организма си хроничен дефицит на витамини, минерали и аминокиселини и съм убедена, че това не може да се навакса за дни или месеци, даже години. Точно по тази причина аз работя в тази посока на профилактика на моето здраве сериозно и отговорно. За мен е много важно да съм здрава и да живея активно в останалата част от живота ми. А програмата БиоИН е онова ,,златно” зрънце, което аз реших да използвам в моята профилактика. И така, завърши втория етап от програмата Биоин, аз имам повече енергия, настроение, тонус, чувствам се в отлична форма и всичко това може да го видите и вие от снимките по-долу, на които ви представям скриншот от теста ми тази сутрин с VIP Rofes.
Благодарение на него, аз мога да проследявам какво се случва в организма ми. Няма да правя разшифровка, вие сами виждате промяната в последните 4 дни. Ако някой се интересува от подробностите, пишете. С готовност ще отговоря на всеки, който се интересува и иска повече информация. С най-добри чувства и отлично настроение към всички вас, оставам аз - Пепа Игнатова PS: Продължавам с третия етап от програмата – КОБИОТИК. За него в следващото писмо. Така че: Следвайте ме.
‪#‎BioIn‬ ‪#‎BioinБългария‬ ‪#‎БиоинБългария‬ ‪#‎Биоин‬ ‪#‎пробиотик‬ ‪#‎пребитик‬‪#‎синбиотик‬ ‪#‎кобиотик‬ ‪#‎Vision‬

Няма коментари:

Публикуване на коментар