S2D - Стъпка към Вашата мечта!

9.11.2015 г.


Хора, ходете!
Дископатия или Дискова херния, пареза или просто болки в кръста и колената? Хора ходете, защото днес бяхме само двама! Ходете пеша! Ходете в Балкана! Ходете всеки ден по 10 000 крачки минимум. А днес отново изпитвам гордост! Ще ви разкажа, защо и днес съм горда от себе си? Както вече ви споделих, всяка сутрин аз ходя пеша, кога повече, кога по-малко. Обичам сутрин рано да усещам, как се събужда деня в Балкана. И днес беше така. Само дето днес реших да засека времето с което се движа. Ура! За тези, които са от Карлово или са посещавали Централен Балкан ще кажа, че краткия маршрут е до старата ,,порта”, като се изкачвам от страната на водопад ,,Сучурум”. От дома до горе бях точно за 34 мин. Слизането до реката при водопада ми отне само 10 мин., и след час и 6 мин, си бях вече у дома. Защо ли ви разказвам всичко това? Ами защото днес по този маршрут бяхме само двама. Представяте ли си, от целия град, само двама. Може би по-късно е имало и има и други. Понякога се срещаме с 2-4- 5 човека, но и 10 да са, какво е това? През цялото време днес си мислех, че трябва да извикам, не, трябва да изкрещя: ,,Хора, ходете! Хора, искате ли здраве?” И ако е така, къде сте??? Каква красота е нагоре само, ако знаете. Ако знаете как ще се почувствате след това?!!! Ние карловци сме Благословени, защото имаме такава красота и в такава близост до града ни, която можем да използваме за да сме здрави и щастливи. Малко я използваме. Малко хора се срещаме сутрин, все едни и същи, но малко. Някой може би ще кажат, ами ходете си, кой ви пречи? И ще бъдете прави. Всеки сам избира начина си на живот. Но аз все повече виждам хора на моята възраст, даже и по-млади, които не могат да стигнат до водопада дори. При това се оплакват от болки в ставите, от това, че имат различни проблеми от костно-ставния апарат и това е тяхното оправдание, че не могат да ходят, защото имат проблем. Аз знам добре какво означава това. Аз много добре знам, как е по-лесно да не ходиш, да се излежаваш до късно, защото си имаш своето оправдание. Само че, това на мен не ми помогна. Вие навярно сте чели моята история, но за тези, които не са, ще кажа, че аз имам дископатия, от както бях на 20г. И повече от 40 г не намирах лек. Двустранна дископатия с пареза на десен крак и не можех да кача едно стъпало. Тези, които имат макар и малък подобен проблем, ще ме разберат прекрасно за какво иде реч. А днес, днес аз ходя като здрав човек всеки ден се качвам кога до подножието на Балкана, кога по-нагоре, понякога и на билото или до първата хижа и обратно. И това ако не е победа, то какво е? Победа на самата мен със себе си и болките и болестта. Вярвате или не, това е истината и аз я споделям с вас, за да ви кажа, че има решение на проблема, но това зависи от вас самите. Аз знам точно какво ви трябва и какво трябва да направите, за да постигнете това здраве, за което ви говоря. А за тези, които не вярват ще кажа: елате сутрин в 6,45 на центъра на Карлово до часовника, от където тръгваме за поредното ходене и се убедете сами. После ще поговорим, как и вие може да постигнете това. Щом аз го постигнах на 60, щом аз го мога, можете го и вие. Ако го искате. Оставете оправданията, те не са ви нужни. Направете нужното за да постигнете здраве и самочувствие, което дава ново качество на вашия живот. Можете го и вие. Аз съм убедена в това и всичко зависи от вас самите. Как искам да не можем да се разминаваме по пътеката за към ,,Кръста”. Как искам да гъмжи нагоре от хора, които искат да са здрави и полагат усилия за това. Много се надявам, да мога днес да ви подтикна към размисъл и да го направите. Да станете и да ходите. Да станете и да кажете: Аз искам да живея живот пълен със здраве и щастие! Направете го днес и сега! С най-добри чувства, Пепа Игнатова

Няма коментари:

Публикуване на коментар