S2D - Стъпка към Вашата мечта!

4.06.2015 г.

Харесвам я, обичам я тази програма! Точно затова започвам отначало. Какво пък, нека видим още какво умее да прави тази програма. Ще се постарая да бъда по-стриктна и да си водя дневника както е препоръчително. Започвам със сваляне на мерките. Ще записвам всичко и на страницата , тук. Така че, ако ви интересува, ако искате да знаете повече за тази уникална програма, която е за тези, които са опитали всичко и все не се получава, които искат да свалят излишните килограми, но красиво, във здраве, с хармония с природата и любовта около и вътре в нас, това е мястото, където ще може и да коментирате и да задавате въпросите си. Това не е реклама. Това е споделяне на очакванията, които аз имам. Това е мястото, където ще очаквам своите резултати всеки ден в продължение на цялата програма от 4 месеца. Не съм сигурна дали ще успея да се справя със сладкото, със вечерята в по-късните часове, с това, че просто обичам да си похапвам и намирам в това щастие и усмивки.Често, когато си похапна обилно след това съжалявам. Винаги си казвам, няма да ям толкова, няма да ям късно вечерта и.....все не се получава. Обещавам, да споделям винаги когато нещо не съм изпълнила както трябва. И тогава, когато съм го направила както трябва. :)) НО, преди всичко искам да получа от програмата повече здраве, настроение, енергия,самочувствие,лекота,приятно усещане,повече красота и приятно излъчване,а знам, че точно тогава, ще имам и килограмите, в които организма ми ще се чувства най-добре, а и аз самата ще съм в това прекрасно състояние, което прави човек щастлив. Оставам с очакване за нещо още по-прекрасно! Очаквайте ме...:)

‪#‎SteptoDream‬ ‪#‎S2D‬ ‪#‎Vision‬ ‪#‎SteptoDreamvKarlovo‬ ‪#‎СтептДримвКарлово‬ ‪#‎SteptoDreamвКарлово‬ ‪#‎блогPepaIgnatova‬ ‪#‎блогЗдраветонайголямотобогатство‬ ‪#‎4месечнапрограма‬ ‪#‎Вижън‬

Няма коментари:

Публикуване на коментар